Skip to content

بررسی همه جانبه پروژه نکسوس

فیلم برگزیده:  چگونه یک پروژه در تیم تحلیل کوین ­پلاس مورد بررسی قرار می­گیرد.

برای تحلیل و ارزیابی قیمت دارایی‌ها در بازار ارزهای رمزنگاری شده، دو روش تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در مورد تحلیل تکنیکال مقالات بسیاری وجود دارد که انواع الگوها و اندیکاتورهای مختلف را مورد بررسی قرار داده است. تحلیل فاندامنتال اما اینگونه نیست. بازار ارزهای دیجیتال، یک بازار فناوری‌محور است. هریک از پروژه‌ها، ایده و نوآوری‌ای در حوزه بلاک‌چین، ارزهای رمزنگاری شده، امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای ارائه می‌دهند و پیش از سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها، بهتر است این ایده و نوآوری را بشناسیم، کاربرد آن را بدانیم و بر این اساس آینده‌دار بودن آن و همچنین ارزشمندی آن برای سرمایه‌گذاری را بسنجیم. واقعیت این است که اکثر ارزهای دیجیتال، موفق به راه‌اندازی کامل نشده و بعضی از آن‌ها حتی از مرحله‌ی آزمایشی برای تبدیل شدن به ارز دیجیتال نیز عبور نمی‌کنند. برای اجتناب از اخذ تصمیمات احساسی که به از دست دادن سرمایه شما منجر می‌شود، باید نحوه انجام تحلیل فاندامنتال یا بنیادی را بر روی ارزهای دیجیتال بیاموزید تا بر اساس اطلاعات موثق، به جای تبلیغات بازار، تصمیم‌گیری کنید.

در دارایی‌های سنتی نظیر سهام، تحلیل فاندامنتال شامل ارزیابی سلامت مالی شرکت بر اساس صورت‌های مالی آن است. از آنجایی که سرمایه‌گذاران متخصص در زمینه‌ی دارایی‌های مالی سنتی دارای میزان بسیار زیاد اطلاعات برای تحلیل هستند، تحلیل بنیادی تقریباً فرآیند ساده‌ای است. اما در بازار نوین ارزهای دیجیتال، فاکتورهای تحلیل فاندامنتال چیست؟

هنگامی که صحبت از ارزهای دیجیتال می‌شود، شرایط به طور کلی متفاوت است. اکثر پروژه‌های کریپتویی هیچ درآمد، سود یا سایر معیارهای سنتی را ندارند که افراد حاضر در دنیای امور مالی بتوانند برای ارزش‌گذاری دارایی‌های مالی از آن استفاده کنند. بدون وجود معیارهای سنتی که قضاوت را بر اساس آن‌ها می‌توان انجام داد، سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال باید از زاویه‌ای دیگر و بر اساس منطق، پیش‌بینی، تحقیقات گسترده و عمیق و پتانسیل ارز دیجیتال مورد نظر، به تحلیل فاندامنتال آن بپردازند.

در این پست قصد داریم تا شما را به فضای تیم تحلیل کوین­ پلاس ببریم و نشان دهیم که چگونه یک پروژه در تیم کوین­ پلاس مورد تحلیل و بررسی قرار می­گیرد و اعضای تیم چگونه مباحث یک پروژه را به چالش می­کشند. با ما همراه باشید.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *