Skip to content

انباشت اتریوم میان نهنگ‌ها به بالاترین سطح در ۲ سال گذشته رسید

طبق داده های پلتفرم Santiment  ، میزان انباشت اتریوم در بین نهنگ های این شبکه به بالاترین سطح خود از سال ۲۰۲۰ میلادی رسیده است.

این پلتفرم اخیرا در توئیتی اشاره کرده که نرخ انباشت اتریوم در بین آدرس های ثروتمند شبکه به میزان قابل توجهی زیاد شده است.

به گفته تحلیل گران ، آخرین زمانی که انباشت اتریوم در بین نهنگ ها به این اندازه بود ، در سال ۲۰۲۰ بود که با جهش ۵۰ درصدی قیمت اتریوم همراه شد.

سامنیمنت در توئیتی نوشته : «کوسه‌ها» و «نهنگ‌های» فعال اتریوم در حالی مشغول انباشت اتر هستند که قیمت از یک‌چهارم اوج تاریخی یک سال پیش هم پایین‌تر است. پیش‌تر، در فاصله بین ماه‌های اکتبر و نوامبر ۲۰۲۰ (مهر و آبان ۹۹)، این آدرس‌ها که بین ۱۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ واحد اتر موجودی دارند، کمک کردند تا قیمت در عرض ۵ هفته ۵۰درصد رشد کند.

چندوقت پیش در این هفته سانتیمنت گفته بود که نهنگ‌های اتریوم تنها در عرض یک روز ۱.۰۳میلیارد دلار اتریوم جدید به آدرس‌های خود واریز کرده‌اند که پنجمین انباشت بزرگ روزانه اتریوم میان نهنگ‌های این ارز دیجیتال محسوب می‌شود.

شبکه لایه دوم آربیتروم (Arbitrum) اخیراً به رقیبی برای خودِ اتریوم از نظر میزان استفاده از استیبل کوین‌ها تبدیل شده است. تحلیلگران سانتیمنت می‌گویند حتی اگر میزان استفاده از استیبل کوین‌ها در شبکه اتریوم همچنان بسیار بیشتر از آربیتروم باشد، رشد این شاخص در شبکه آربیتروم اخیراً برابر با ۱۰۰درصد بوده و این در حالی است که میزان استفاده از ارزهای دیجیتال با ثبات در شبکه اتریوم تنها اندکی افزایش یافته است.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *