Skip to content

کاردانو به دنبال ساخت استیبل کوین

شرکت امرگو (EMURGO) که شاخه تجاری شبکه بلاکچین کاردانو است در روز جمعه (۱۸نوامبر) از برنامه خود برای راه اندازی استیبل کوین خبر داد. امرگو در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد، این شرکت فعال در زمینه فناوری بلاکچین است که راهکارهای مرتبط برای توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها، شرکت‌ها و دولت‌ها ارائه می‌دهد.

این استیبل کوین جدید که «USDA» نام دارد، با پشتوانه فیات و متصل به دلار آمریکا راه اندازی خواهد شد.USDA احتمالاً در اوایل سال آینده میلادی راه‌اندازی می‌شود و هدف آن محافظت از سرمایه‌گذاران و شرکت‌های فعال در صنعت وب ۳.۰ در برابر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال است. بنا بر بیانیه مطبوعاتی EMURGO، توکن USDA از ثبات اقتصادی دلار آمریکا در کنار امنیت شبکه کاردانو، کارمزد پایین و سازگاری آن با محیط زیست سود می‌جوید. ایمرگو اطمینان می‌دهد که استیبل کوین‌های خود کاملا پشتوانه‌دار است و از قوانین نظارتی پیروی می‌کند. این شرکت امید دارد که USDA در نهایت منجر به ایجاد فرصت‌های جدید مالی در اکوسیستم کاردانو شود.

علاوه بر این، استیبل کوین کاملاً مطابق با قوانین و مقررات فعلی ایالات متحده است و می‌خواهد شکاف بین امور مالی سنتی و امور مالی غیرمتمرکز را پر کند.

تاریخ راه‌اندازی USDA در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ تعیین شده است. کاربران قادر خواهند بود که از طریق کارت‌های اعتباری، حواله بانکی و یا تبدیل آدا (ADA)، سرمایه خود را به این استیبل کوین تبدیل نمایند. علاوه بر تبدیل دلار، EMURGO به زودی امکان انتقال راحت و ایمن دیگر استیبل کوین‌ها (همچون USDC و USDT) و دارایی‌های دیجیتال (همچون اتریوم و بیت کوین) را به USDA فراهم خواهد کرد. همچنین به زودی اکوسیستم کاملی از محصولات دیفای همانند خدمات وام‌دهی، تبدیل و پرداخت و استخرهای استیکینگ حول این استیبل کوین ایجاد خواهد شد.

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *